Deze website maakt gebruik van cookies

Cheflabels maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren en je voorkeuren te onthouden. De noodzakelijke en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief embedded content druk dan op Accepteren.

AVG CookieNoodzakelijk
AVG CookieVoorkeuren
AVG CookieStatistieken
Privacy Policy
Eigen handige app
Oplossingen op maat
Constant in ontwikkeling

Veel gestelde vragen

Label Printer

Wij bieden stickers aan per 10 of 20 inclusief printlinten en een schoonmaak swap voor de printkop. De stickers zijn te bestellen via onze store

Zorg ervoor dat je op hetzelfde netwerkkanaal zit als de printer.

Maak een scan van uw netwerk -> Instellingen -> Printers -> Selecteer printers -> Scan netwerk

Onze printer werkt alleen via het netwerkband 2.4 GHZ. U kunt dit gemakkelijk checken via onderstaande stappen (Windows 10)

Start -> Instellingen -> Netwerk & internet -> Wifi -> Hardware-eigenschappen

Check uw netwerkband, als deze niet op 2.4 GHZ staat maakt u een nieuwe aan.

We bieden via onze website een handige wifi tool aan, deze kan je downloaden via Windows. De wifi instellen doe je d.m.v. de meegeleverde kabel. De kabel verbind je met je laptop of desktop en je printer.

Bekijk onze video-handleiding

Zorg ervoor dat de printerklep goed gesloten is. Maak de printkop goed schoon en zorg ervoor dat de sensor op de juiste manier is afgesteld. (In het midden op de pijltjes). 

Bekijk onze video-handleiding

Refresh de Cheflabels App door rechtsboven op de 3 bolletjes te drukken, kies voor de 2e optie ‘labels vernieuwen’.

Verbind je device opnieuw met de printer. Print de labels opnieuw, het pop-up scherm met het aantal printen is de juiste, deze geeft aan dat de printer is verbonden.